I gotta feeling...

that 2011's gonna be a good year! Är det bara jag som känner att nyår känns som en räddning? En nystart liksom. Man kan lämna allt bakom sig och bara se framåt. Konstigt för det är ju bara en högtid, men ja, det känns bara så.
Jag hoppas verkligen 2011 blir bättre än 2010. En översikt och sammanfattning av 2010: inte det bästa året.
Men ska jag säga några riktigt bra saker så är ju det att jag började lusse, startade den här bloggen och att jag blivit mycket säkrare i mig själv!
Egentligen ett ganska bra år när jag tänker efter.

Japp idag tog jag ett steg i rätt riktning. Var till Avancia och fyllde på mitt kort för ett helt år!! Nu jäklar ska det tränas! Sitter just nu och bokar in mig på pass för nästa vecka. Har även bokat in mig på ett spinningpass imorgon. Lovely!!




Ville visa min lilla julgran, visst är den söt!?


Kommentarer
Postat av: Totte

Vilken fin topp granen har xD

2010-12-18 @ 09:54:55
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback