Fredagkväll

Tja! Alltså riktigt dålig uppdatering känner jag just nu. Men men nu är det väldigt skönt med helg, sen bara måndag kvar i skolan och sedan julfest på tisdagkväll, vad underbart det ska bli med jullov!
Blev frågad om jag ville komma och hänga i Kattby nu på kvällen, vet dock inte hur det blev med den saken men om en timme börjar Robinson och det ska jag tammefan se! Orkade inte se det igår för jag somnade, ganska olikt mig. Jag är världens kvällsmänniska som kan vara vaken hur länge som helst. Men kan bero på föregående natt. Haha vilken jävla mardrömsnatt!

Det var ju så då att någon råkat komma emot väckningsknappen på min stereo.. Så mitt i natten börjar den spela på högsta volym och jag sprättade upp ur sängen och blev så chockad så jag började lipa som en liten unge och måsta springa till mamma.. Haha snacka om konstig natt! Sen kunde jag inte sova på typ hela natten.
Så funderade starkt på att slänga ut fanskapet i snön.

Idag har varit en jättekul dag i skolan. Först och främst var det ju volleyboll turnering så vi missade massa timmar. Sen hade vi fysik och ja vad är inte roligt med dom timmarna liksom? Haha våra fysik timmar är, vad ska man säga... speciella :)

Sen var det engelska och då lekte vi bara så det var kul. Sen åkte jag hem vid 2 istället för 4. Skön dag helt enkelt!

Nu blev det här säkert bara jobbigt att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback