Cheers to the freakin weekend

Helg! Fan vad skönt. Idag hade jag tråkig dag och lång, från 8- 20 i 4.. Plus att vår franskalärare skulle ha oss att hämta våra prov kvart i fyra. På bilden var vi till museet med Olle. Det var ganska skönt såhär på fredageftermiddag. Blev nöjd med franskan iallafall. Blev en 8 i provet men fick 9 i kursen för jag har varit så pass aktiv. Jävla tur.
Men annars har dagen inte varit något annat än mysig tycker jag. Det snöade hur mycket som helst!
Borde gå och lägga mig tidigt för imorgon blir det Stockholm med ett härligt gäng. Ska handla julklappar då.


Nu ska jag gå och duscha ur mina lockar!


Kommentarer
Postat av: ellen

THE BLACK EYED PEAS NYA ALBUM ÄR JÄVLIGT BRA!!!!! DOM HAR GJORT DET IGEN!!!

2010-12-04 @ 09:24:11
URL: http://ellott.blogg.se/
Postat av: Imremari

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-05-15 @ 12:19:36
URL: http://imremari.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback