3 advent

Tja! Hade en bra dag i Norrtälje igår. Glad är jag att det inte var till Stockholms centrum vi var med tanke på bombningarna. Usch. Men men köpte lite saker men kan visa det typ imorgon. OCH jag måste få tillägga att jag stolt kan berätta att jag nästan har färdigt alla julklappar! Jag brukar alltid vara ute i sista sekund.
Och igår skulle jag va uppe och se sex and the city men mitt i allt så vaknade jag och tvn stod på och jag hade sovit bort filmen.. Jag blir alltid frustrerad om sånt händer :(

Idag var jag med mamma och Milla till staden. Då fixade vi det sista på kompisarnas julklappar. Efter det åkte jag hem till Milla och bakade julstjärnor och såg på simpsons som vanligt haha! Vi må ha dålig humor men det är ju så jävla kul!

Fatta att det nästan bara är en vecka kvar till jullovet! På tisdag nästa vecka är julfesten. Jag dör en smula av lycka. Jag bara känner hur skoltrött jag är just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback