Veckans planer

Jag tänkte skriva lite om vad som händer den här veckan.
Imorgon börjar jag 10 igen. Men jag måste nog ta bussen, för det skulle bli regn. Jag slutar 15.40. På kvällen ska jag på core!! Äntligen, vad jag har längtat! Ska bli så himla skönt att komma igång och träna igen! Jag funderar på att börja på något mer, det skulle vara roligt att pröva något nytt. Men jag vet inte vad. Vi får se.
På onsdagen händer väl inte så mycket, vi har idrott, och jag skulle egentligen sluta efter det, men sen har vi info.
På torsdag är det obligatorisk grammatiktentamen kl. 15.50. Sen ska jag gå till stan och äta, om någon vill hänga på skulle det vara jättekul. Eftersom jag måste vänta på mamma när hon är till frissan.
På lördag ska jag med mamma och min syster till Stockholm. Lite nya kläder ska inhandlas, och så ska vi kanske på bio. Trevligt ska det bli. Något att se fram emot.
Jag gillar att ha saker att se fram emot. Det hjälper en att orka med vardagen!


Jag har inte plattat håret på hela sommaren. När jag var liten hade jag spikrakt hår. Nu är det mer lockigt när jag låter det vara. Jag ska snart testa platta det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback