Skola - Jobb

Nu kom jag just hem från skolan och ska direkt till kiosken och jobba. Får ta med läxor och sånt dit. Slutar först 9 så. I allafall så fick vi våra skåp idag. Fast jag har inget i mitt ännu. Och nu hittar jag ganska bra. Jag hade franska och det verkar jättesvårt, men någon sa till mig någongång att franska är svårt i början men blir lättare, och att tyska är lätt i  början men blir svårare. Det med tyskan kan jag faktiskt hålla med om.
Men jag tycker att franska är ett otroligt fint språk. Så jag vill lära mig det. Och jag ska lära mig det!
Vi hörs senare!
:)


Kommentarer
Postat av: Falkmia

I really enjoyed it. You have done a great job.

2012-06-29 @ 08:36:43
URL: http://falkmia.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback