Sista dagen på sommarlovet

Idag var det alltså sista dagen på sommarlovet. Fast det ska bli roligt att börja skolan så det gör inget. Så imorgon börjar jag lusse. Vi ska åka dit med Millas syster.
Men idag så körde Milla och jag till stan för vi skulle köpa häften och sånt. Vi hittade ett häfte. Alla butiker var ju stängda, men på kantarellen hittade vi varsitt häfte och en överstrykningspenna.
Sen åkte jag hem till Milla och vi kollade på gamla bilder och sen gick vi till Katarinan och var där en stund.


Sen åkte jag hem och åt och efter det åkte jag till Katarinan med Milla, Linnea och Ellen :)


Haha gullevännerna då :D

På kvällen åkte jag och körde med Henrika.
När vi stannade sa hon: Du kanske tror att jag inte vill köra hårdare, men den går inte hårdare. Då hon upptäckte att hennes moppe bara går 53. Lilla vännen vad söt hon är min syster.

Nu ska jag sova. Jag börjar 12 i morgon, så det blir riktig sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback