Sista arbetsdagen

Idag var, förhoppningsvis sista arbetsdagen för mig på Öra kiosk. Det är ännu öppet imorgon, men då står inte jag där. Skönt måste jag säga så att jag kan koncentrera mig på skolan nu.
Ska också börja träna igen, efter en hel sommars uppehåll. Det ska bli riktigt härligt! :)
Nä vet ni vad, imorgon ska jag ta en riktigt lång välbehövlig sovmorgon! Det var ett tag sen jag fick sova ut ordentligt.


Haha jag hittar aldrig sockor av samma par!


Jag hade jeans från Gina tricot, blå tröja från h&m, jackan är folkhälsans nya.

Efter att jag slutat åkte jag med Milla till Katarinan en stund.
Precis när jag kom hem började det spöregna och åska!

Kommentarer
Postat av: ellen

henni, vad ska hända idag :) ? alltså söndag

2010-08-22 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback