Lördagen

Linnea kom till kiosken! :D Vad jag har saknat henne i sommar. Så sen på kvällen bestämde vi att vi skulle gå ut och gå en sväng med hennes hund Salle, som var så himla söt! Men han ville inte gå ut för det var så blött, så Linnea och jag gick iallafall, så pratade vi en massa.
Sen var jag hos pappa en stund men åkte till mamma sen.
På natten vaknade jag av värsta åskovädret, det värsta jag någonsin varit med om, och jag har varit med om många hemska åskoväder. Men jag blev ju livrädd. För jag är så fruktansvärt rädd för åskan.
Så väckte jag huset. Det blixtrade hela tiden utan någon paus alls. Som ett sånt åskoväder man bara ser på tvn. Och så stormade det och regnade. Jag var så rädd att jag började skaka så mycket att jag började krampa imellanåt och mamma måsta säga hur jag skulle andas för jag höll på att börja hyperventilera....
Så mådde jag så jäkla illa så jag trodde hela tiden att jag skulle spy. Fattar ni hur rädd jag är för åskan. Det är det värsta jag vet.
Sen for strömmen också. Det höll på jättelänge.


Gammal bild på fina Linnea.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Neeej fy stackarn! :(( Men det var kul att komma till kiosken.. Men vet du vad jag sov hela natten. Hade inte hört något alls ;P Även fast jag har en sån där ventilations grej vid mitt huvud ;P Haha <3

2010-08-12 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback