Fredag

Hej på er! Nu är det äntligen fredag. En vecka har jag gått i lusse nu. Idag hade jag först dubbeltimme historia, sen två håltimmar, sen två timmar hälsa och efter det dubbeltimme finska. Vi fick sluta tidigt från hälsan, så då gick jag ut med Ellen och Sandra, som slutade 12. Hon går bygg. Men vi gick iallafall ner till Paf Open en stund. Där jobbar dom som går på handels.
Hälsa är förresten mitt favorit ämne just nu tror jag. Det är så roligt och intressant.
Ja, finskan var ganska rolig och så fick vi sluta mycket tidigare än vi borde.
Ikväll ska jag till kiosken och jobba. Skulle verkligen inte  orka, för är helt slut, men jag måste. Och så jobar jag ju imorgon också, men sen borde det vara slut får vi hoppas.


Igår fick jag senaste nummret av vr.

Kommentarer
Postat av: Taraldjohanne

keep it up very nice site

2011-09-20 @ 10:01:21
URL: http://taraldjohanne.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback