Dagens planer

Ja vad händer idag, alltså söndag? Jo jag vaknade ganska sent enligt planerna. Så himla skönt att få sova ut riktigt ordentligt! Har inte kännt mig särskilt utvilad på väldigt väldigt länge.
När jag steg upp började jag städa mitt rum, och har tvättat spegeln och där jag har allt smink, jag har också tvättat alla hårborstar och ska även tvätta sminkborstarna.
Vaknade förresten av ett mess om att mitt abonnemang har öppnats igen! :) Så nu kan jag äntligen messa/ringa igen.
Nu ska jag då fara iväg till pappa ett tag, var rätt längesen jag var där och typ bodde eller vad man ska säga. Men min syster har bott där nu sen typ en månad tillbaka så jag ska vara med henne idag tror jag.
Men vi hörs väl senare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback