Brandlarm

Idag hade jag då franska, matte och idrott. På idrotten gick vi till badhusparken och spelade fresbeegolf. Det var nog roligt. Sen när vi kom tillbaka så hade vi infotimme. Annars skulle jag få sluta halv 2 på onsdagar!
Men men iallafall så då helt plötsligt gick brandlarmet. Vår lärare sa att vi skulle lämna våra saker, men alla tog med dem iallafall. Inte vill man ju att ens telefon, kamera, ipod och plånbok ska brinna upp heller!
Så alla gick ut, och det visade sig att det var handels som hade bakat bullar och brännt dom..
Sen när vi kom in igen luktade det brända bullar i hela skolan.
Men vi fick sluta lite tidigare, så jag satt vid datorn en stund och sen kom jag på att jag måste hinna med bussen. Så jag fick skynda mig lite. Men jag hann.
I bussen träffade jag finaste Linnea! Jag satt bredvid henne, och vi hade mycket att prata om när vi inte träffats på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback