Bonjour!

Jag börjar faktiskt tycka det är riktigt roligt med franska. I början var det jättesvårt, men nu börjar man fatta lite mer, hur man uttalar och sånt. Det är lite svårare att skriva, men det är inte så farligt det heller.
Fast nu ska jag lära mig räkna till 100 tills imorgon.. Det är lite svårare.
Annars har dagen varit rätt så bra, hade lärandestrategi första två timmarna, började 09.50.
Vi skulle ta reda på om man var språklig, logisk-matematisk, visuell-spatial, kroppslig-kinestetisk, musikalisk, social, intrapersonell, naturvetare eller existentiell.
Mitt lutar mest mot språklig och social just nu, men jag är inte klar ännu.
Hahah inget tyder på att jag är logisk-matematisk! Det kan jag verkligen hålla med om!

Sen hade vi matte i två timmar, efter det franska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback