Valborg

Hallå, nu är det valborg idag. Jag tror det är idag iallafall, för nu ska vi tydligen fara till där vi ska elda. Egentligen vill jag inte komma med, men jag vågar inte säga det. Jag vill igentligen hitta på något annat mycket roligare.. Men vi får väl se, när alla andra kompisar ska bort så :(
Lite deppigt jo. Så ni får underhålla mig på telefonen, mitt saldo blev 0 euro för någon dag sen.
Inte tusan vet jag vad vi ska göra, men jag tänker inte stanna länge. Funderar på att ta moppen dit så jag kan åka när jag vill. Men den är fortfarande inte lagad. Men det går ändå, även om det är rätt läskigt.
Nu gapar do att jag måst komma. Ni vet var ni har mig. Hejdå

Kommentarer
Postat av: ellen

VAD SKA DU GÖRA IMORGON!?!?!?!! JAG VILL HITTA PÅ NÅGOT!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-30 @ 21:12:17
Postat av: Henrietta

Ja men det gör vi! Här händer ju ingenting!

2010-04-30 @ 21:18:35
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback