Tisdag

Idag var det bra i skolan. Vi hade inte så jobbiga timmar. Och på gympan så dansade vi och det var roligt :) Sen hade vi samma som core på gy också. Så åkte jag till stan med ellen och totte. Det var kul.
Och sen åkte jag hem med mamma. Hon hade köpt en sallad åt mig som jag åt i bilen. För sen skulle hon hämta henrika från skribban och jag skulle på core så hon hann inte laga mat då.
Sen hade vi core IGEN. Snacka om att man var lite slut. Och nu har jag ont överallt.
Millas syster Emma körde hem sen. Det är kul att åka med henne och jag längtar tills jag får börja övningsköra :)
Det är inte så länge dit!
På musiken skulle vi spela upp för hela klassen i grupper. Blinka lilla stjärna med både komp  och melodi. Jag var med Ellen, Elin och Milla. Det gick riktigt bra för oss! Bättre än dom andra i klassen :)
Ja, det var väl det jag skulle skriva. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback