Söndagens planer

Idag är det söndag.. Ja men idag är det kommunlunken här. Då kan man gå till abbes om man vill vara med. Det går ut på att typ alla kommuner tävlar om vilken kommun som får med flest deltagere eller något. Man ska bara anmäla sig och sen ska man typ gå ut och gå. Hur långt man går får man välja sjäv.
Så sitter mamma på abbes och tar blodtryck på en om man vill och så kan man köpa folkhälsan saker.
Jag tänkte gå och vara med, om jag får Milla med mig vill säga. Men jag vet inte riktigt var hon är just nu men men.
Sen senare ska jag köra hem moppen om inte pappa ska ha den och skruva isär den. Han måste rikta styret åt mig.
Sen är det core. Det var ett tag sen eftersom jag har varit så förkyld. Men nu blir det ju kul när jag har nya core kläder :)
Sen ikväll måste jag läsa på biologi provet.
Ja, så ser dagen ut.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback