Söndag morgon

Nu är det söndag, fast vi har en ledig dag till! :) Så himla skönt. Idag ska jag fara iväg och arbeta. Typ bära massa ris och sånt. Inte så kul men. Nu ska min syster till kyrkan fast kyrkan blev ju bränd så hon ska till katarina gården tror jag.
Annars vet jag väl inte något mer. Jo Henrika klagar på att hon måste gå i kyrkan 11 gånger. Det är obligatoriskt idag. Haha...
Det är inte core idag för det är i morgon.
Nu ska jag fundera på om jag ska fara till mamma idag. Jag tror det att jag vill det.

Jag längtar till Stockholm just nu. Ointressant inlägg, jag vet. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag längtar också till Stockholm!

2010-04-04 @ 13:01:47
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback