Snart core

Hej! tisdag idag. Kul har dagen varit nog. Men först hade vi prov. Det var tråkigt. Men sen såg vi på film andra biologitimmen.. Alla vart helt tysta och ingen typ vågade säga något efter den filmnen haha :S
Men sen var det musik. Vi spelade blues. Det var kul! Vi var den bästa blus-klassen i Khs sa Lena :)
Sen åt alla av elins utgångna julchoklad som hon tagit med till skolan men sen snodde franzas asken och det var massor kvar. Det var 1 kg choklad.
Så var det gymnastik och vi dansade hiphop! roligaste gy-timmarna på länge :)
Det var önskemål på att dansa flera gånger och jag hoppas verkligen att det blir av!

Sen åt jag munk när jag kom hem för jag fick av henrika för hon hade hk idag. Och så sag jag på  Natt på museet 2 med henne, men vi hann inte se hela för jag ska på core. Men jag ska fortsätta när jag kommer hem.

Men nu ska jag dra på core. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback