Slö söndag

Hej, söndag idag. Väldigt slö har den varit. Men antagligen är det bra. För jag måste seriöst säga att jag inte mår  särskilt bra.. Fast jag känner mig inte sjuk eller något. Bara slö och trött och jag vet inte vad.
Men snart är det core. Kanske det får mig att bli piggare.
Idag har jag bara legat och kollat på gossip girl i timmar. Jag orkade inte fixa någon ordentlig mat så jag gjorde nuudlar som gick snabbt.
På lördag blir det Stockholm och shoppa då med Milla :)
Men det sugiga är att vi har rella prov på måndagen så det blir lite tajt med tiden att öva på det.
Nu har jag inte mer att säga. Utan vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Milla

Om du är klar med någon gossip girl skiva så kan du väl ta med den till skolan imorgon så jag kan få den :) Snälla :)

2010-04-11 @ 19:01:22
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback