Skoldagen

Nu ska jag berätta om dagen. Först hade vi engelska. Det var litte kul när fransas snackade om sina viking båtar. Så hade något hänt med en av dom och Ellen bara ruskade på sitt hår massor och bara: Asså menar du mariella?
Hahah då började Milla och jag skratta.
Vi fick ut våra engelska prov och jag fick 9½ men sen räknade jag och då hade hon räknat jättemycket fel så jag fick 10- istället! :D
Sen hade vi historia. Där pratade virta om ungdomar och kalla kriget..
Sen var det mat och på matrasten målade vi i sandras målarbok som hon fick av ellen för hon fyllde år idag :)
Grattis Sandra!
Sen hade vi matte. Inte hände det något speciellt förutom att ellen bara snacka och snacka...
Sen hade vi finska. Det var kul. För elin var lite kul. Och så var det någon som sa till gun typ att det varr orättvist att 8orna var till alandica och att dom säkert fick göra massa kul typ käka godis och sånt. Och gun bara neej nej inte äter dom godis heller! Vem skulle ge doom godis!heheh... När jag kom hem frågade jag henrika vad dom hade gjort. Jo dom hade visst fått godis... -.-
Sen hade vi rella tror jag och då övade vi på prov.
Sen hade vi svenska och då gjorde vi ingenting. Eller jo kristina måsta sitta hela timmen och förklara massor som int vissa fatta.
Men sen åkte vi hem.
Jo och igår på tyskan när vi skrev ordförhör så mitt i allt så gun bara: Jag går och kopierar några papper. Prata inte med varandra... Smart.
Då vart det ju direkt blablablaaaaaäää och jämföra hit och dit.

Men vad har hänt annars idag då?

Kommentarer
Postat av: Totte

men ladda upp videobloggen :P

2010-04-15 @ 15:02:10
URL: http://tottebrollis.blogg.se/
Postat av: ellen

jag ba snacka och snacka!

OCH det var inte ens Mariella utan garbirella!!! :b

2010-04-15 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback