Riktigt kul dag

Hallå mina vänner! Dagen har varit riktigt rolig faktiskt :) Jag ska berätta hela.
Först och främst så är det första april. Men jag lyckades som vanligt inte lura någon. Men jag går nog fan på vad som helst jag... Jag har gått på de mest patetiska sakerna..
Men jga fick skjuts av mamma till skolan i morse. Det var skönt så måsta jag inte hinna med bussen. Så hade vi engelska första timmen och vi läste ett stycke och gjorde någon uppgift och sen gjorde vi påskkort. Men vi måsta hålla käften för några skrev prov. Sen hade vi historia och jag minns inte riktigt vad vi gjorde då. Vi kanske gick igenom uppgifter eller något. Sen åt vi mat och vi fick memma till efterrätt :) mums.
Sen hade vi matteprov och enligt Milla så gick det bra. Vi får väl hoppas. Så hade vi finska och vi gick igenom provet och Milla fick läsa tidningar och det var konstiga tidningar med någon slags bajshumor...
Efter det var det mellanmål och sen skulle vi ha religion. Då var det några som inte dök upp. (Jag får inte nämna några namn för Milla säger så)
Men sen sa några andra att dom var på polisstationen för de hade åkt fast med moppebilen. Så fortsatte timmen och Virta var rolig. Så timmen var rolig. Vi höll på och snaackade bara. Sen hadde vi svenska och då hade dom där personerna inte ännu kommit tillbaka. Det var 2 stycken.
Sen efter ett tag så kom dom och då såg vi att polisen smög runt i sin polisbil utanför skolan. Dom hade tydligen åkt fast för att nån tant med "en unge i trunken" som dom sa haha, hade följt efter dom för att de hade åkt 4 i en moppebil. Och dom hade kört upp på cykelvägar och en massa och hon hade bara följt efter haha.
Sen hade polisen kommit dit.
Så alla bara pratade om det så vi fick gå tidigare. Sen stod polisen där var bussarna går ifrån. Och då körde levi förbi dom på sin moppe och skjutsade en utan hjälm så poliserna stoppade han och så sa dom att han skulle komma med till bilen. Sen vet jag inte vad som hände för då for bussarna.

Nu skriver jag vem det var i allafall. Det var Markus och Conrad

Det har alltså varit en rolig dag och nu är det påsklov :)


Totte tog en bild på poliserna.


Men Milla tyckte att hans bild var dålig så hon ville också ta en..

Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: ellen

memma <3

vilken dag asså!

2010-04-01 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback