Redo för sängen

Nu har jag dushat och ska snart krypa ner i min mysiga säng. Jag har även toppat håret för det började se risigt ut och jag ansåg att det blivit så långt att jag kunde få ta bort en bit.
Imorgon ska jag fråga henrika om jag får klippa hennes hår! Jag brukar sitta och borsta hennes hår medan vi tittar på tv för det är så långt och tjockt!
Det är något med mig och hår, jag vet inte...

Men nu har jag dragit på mig min ÅCA tröja i storlek XXXXL och är redo för sängen!


Fick tröjan i 6an när vi var till ÅCA. Alla andra 6or var där också! Då såg vi såna som vi skulle gå med i khs!Samma dag fick jag tandställning och på kvällen åkte vi till Helsingfors på klassresa! :)
Många minnen den här tröjan för med sig!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Totte

hehe... Vår klassresa gick till Godby xD

2010-04-28 @ 06:53:04
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback