Panik eller ? Lite iaf

gästbloggarN e tillbaka!
Nu vet jag en bra anledning varför jag inte skaffar egen blogg. Jag skrev just e låååååååångt inlägg sen FÖRSVANN DET!!!!!!! Jag tror att jag svimmar! Ni får ursäkta men jag har ett finska prov att läsa på. Så jag hinner inte skriva om det här jävlia inlägget. Men jag måste erkänna det e ganska roligt att blogga ;) hah
Såg just på "Benjamin Buttoms otroliga liv" vilken bra film! Om ni inte har sett den så se den nu!
Idag e det måndag, en bra tv-dag! Först ser man på Arn sen på Svenska Hollywoodfruar. Hollywoodfruarna e så jäkla bra, eller maria montazami e så jäkla skön! Hon har inte så särkligt många problem om man säger så ;)
Som en helt vanlig dag satt jag i soffan och läste tv-tablån på tv:n, kollade på treans program och inser att Svenska Hollywoodfruar inte kommer ikv, så sätter ju paniken in!!!! Men vad tusan kan jag göra åt den saken? Inget... Så det blir väl att gråta sig till sömns... Just kidding! Så illa e det nog inte ;)
Klart slut för mig den här gången!
//ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback