Nu har jag arbetat

Nu kom jag hem. Har arbetat någrea timmar i postad. Jag fick bära ris i en hög, typ som vi gjorde hos Emils pappa förut. Och sen fick jag släpa stora stockar med någon jäkla krok och det var jättetugnt!
Nu är jag trött. Nu ska jag bara ligga här i pappas säng(Den är mjukast av alla sängar här, så på dagen är den min) och lyssna på musik och möjligen kolla på gossip girl också.
Ikväll tänker jag faktiskt åka till mamma tror jag. Hon fyller år på tisdag, så jag måste åka och köpa present till henne.

Nu kom pappa med kaffe till mig, så jag ska dricka det. Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis till din mamma :)

2010-04-04 @ 15:52:57
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: ellen

kaffe?

bläääääääääääääääää

2010-04-04 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback