Naglarna

I bussen tänkte jag att jag direkt när jag kom hem skulle sätta mig lungt och läsa på biologi provet. Men jag var ju hungrig! Så jag åt lite. Nu jäklar ska jag öva på biologi provet! Läser en sida, å DATORN ser intressant ut... Så vart det såhär.
Mm, jag vet inte, men jag kanske kan provet redan. För jag tycker att vi har tjatat massor på lektionerna och att det till och med har blivit jobbigt för att jag redan kan det! Så vi får hoppas att de går bra.
Det skulle vara kul att testa att inte öva på ett prov och se vad man fick.

Men idag har det inte varit något speciellt i skolan. Elin fixade mina naglar! Hon är jjätteduktig på det :)




Som korsetter ungefär! Fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback