Minä olen aika tylsä.

GästbloggarN e här igen!
Idag e det som vi alla vet sisa dagen på påsklovet.. Ganska sorligt. I veckan så kommer det inte att hända så mycket. Jag ska skriva om mitt finska prov, som e förklaring för den konstiga rubriken.
Milla och Henni lånar gossip girl av mig för tillfället. Tillfället? Konstigt ord, konstig butik.. haha! Ja men iaf så e det helt sjukt bra (nu låt man ju bara för svensk asså) hahahahahah!!!! det kanske märks att jag behöver komma bort från den här hålan  :b jag kollar ju på ganska många seier, min favorit just nu e the vampire diaries. Det e helt ruskitgt bra!!! Så kolla på det. ;)
Jag hitta just en laksaks-spiderman herregudars vad ball den e! Medans jag satt och vred och vände på den kom jag att tänka på "det här e ju Peter Parker, en jävligt ball männsika!!" Fortare än ögat kastar jag ned plastfiguren för att se om han tar fram sitt spindelnät och börjar flyga. Plastfiguren störtar ner mot golvet, besvikensen e total! Sånt skulle ju aldrig ha hänt i en film, säger jag bara!
Klart slut för ellen! I be back ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback