Min lyckodag

Min syster sa att det hade stått i mitt horoskop att idag är det min lyckodag. Ganska coolt för jag har faktiskt kännt mig lycklig idag. Kanske berordet lite på vädret och att vi hade så roliga timmar, fast dom var tråkiga men sista timmen var så rolig så man kunde inte annat än vara glad när man gick därifrån.
Att jag är på så bra humör fattar jag inte, då jag somnade där vid 4 i morse.. :S
Jag kan inte vänta tills på lördag då vi åker till sverige. Milla tänker prioritera men inte jag osv.
Men jag blev jätteglad för mitt matteprov som jag fick 8 i! Nu bara tänker ni ööö för jag har ju fått nior och tior i andra matteprov men dethär var så svårt!
Jag har så jäkla varmt så jag måsta öppna fönstret. Härligt eller? Jo fyfan :) Det har man väntat på!
Sista timmen hade vi allafall hissa med kentagent. Riktigt kul timme för alla bara skratta hela tiden.
Och så är jag glad för imorgon har vi slapp dag. A eller ganska. Vi ska typ dansa på gy.

Men snart ska jag dra ut med Milla en sväng i det fina vädret. Vi ska öva på rella prov.. Som är om en vecka.
Millas lag vann en tävling på historian i fredags och kentagent lovade att dom skulle få pris idag. Milla fick en banan. Hon blev nog lite besviken tror jag. Fast jag tyckte den var kul.

Sen hände det en läppfettsinsident med kentagent också, hihi han hade torra läppar så elin den ängeln ryckte in och delade med sig av sitt! :) Men han visste inte hur man skulle göra så han tog en helt stor klump.. Haha nämen det var kul.
Men nu ska jag kolla på andras bloggar och sen blir det att gå ut.
Hejdå! :)


Sommar vill jag ha!


Sen en lite kulig bild på Milla från i somras! :) Hoppas hon inte blir arg.

Kommentarer
Postat av: ellen

VILKEN BRA DAG :D HAHA läppfettsinsident xD

2010-04-12 @ 17:50:39
Postat av: Henrietta

Jag vet! Den här dagen var riktigt bra! :D

2010-04-12 @ 18:56:28
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: Milla

Vattnet var så kallt! Haha xD

2010-04-13 @ 15:41:49
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback