kvällen

Hallå! Nu på kvällen kom Ellen och Milla till skolan och jag gick dit och träffade dom. Vi pratade massa massa massa och sen efter ett tag så ville Linnea också komma. Så hon cyklade dit.
Sen var vi där i några timmar.
Ja, och just nu ser jag på talang. Men det är reklam just nu. Men vet ni vad jag tycker är coolt. När dom dansar som robotar :) Det var en som gjorde det.
Och en från Åland var med också!
Imorgon ska vi till Stockholm och shoppa alltså och Milla ska med :) Hur kul som helst kommer det att bli!
Men jag måste upp tidigt om jag ska duscha.
Men nu ska jag väl säga godnatt!
Och så ska jag citera vår klass, som säger det varje dag, vilken dag i veckan som helst: TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback