Kvällen spenderades med Milla

Ja, vi var ute och gick. Rätt långt faktiskt! Först vid kyrkan sen ända till hugos och sen runt där och så ner och så vidare tills vi kom tillbaka till kattby.
Men iallafall så började vi prata om fåren och när vi var mindre så matade vi ett av fåren med jättemycket dumle..  Vi tror att den dog sen och fick cancer eller något och så sa Milla: Ja hans sort är nog inte van vid alla ämnen i dumle. Och jag tyckte att det lät jättekul när hon sa HANS SORT! hahaha
Och sen när vi hade kommit halva vägen så stannade Milla och höll på att böja sig jättemycket för hon skulle "rätta till sig" :D hahah
Och sen skulle jag sparka en kotte iväg och då trodde Milla att jag ramlade och då blev hon så rädd så hon fick ont i hela kroppen sa hon! Hahha hon är kul hon :)



Vad har ni gjort idag då hörni?

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha! Dumle! Nog var vi dumma nog! Hur kom vi på att vi sku mata får med DUMLE??! Hah!

På den där bilden har jag ingen överläpp... Hmm..

2010-04-03 @ 19:26:24
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: Henrietta

haha ja vi dödade nog den :S

2010-04-03 @ 19:32:25
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback