Hemma från coren

Hallå. Nu är jag hemma. Just nu allså. Jag ska gå och duscha och efter det blir det gossip girl! Jag ska börja tidigt så jag hinner se många avsnitt! hahah smart vah!?
Jag tycker att min ögonfärg är tråkig! Jag vill ha blåa eller bruna ögon. Så har jag ögon som mossa typ, gröna alltså...
Ja, sjukt tråkiga är dom mina ögon.. Man vill inte ens titta i dom för då tänker man på mossa som växer i skogen, eller på vår gräsmatta. Hela vår gräsmatta är nästan mossa. Eller iallafall längst bort?
Men det ser så ruttet ut med all snö på mossan.
Jag längtar så sjukt mycket till sommarn.
Näej nu är klockan ju snart 8 så dags att hoppa i duschen och sen gossip girl. Eller hrmm.. Först läxorna, då jag har slarvat lite med dom dom senaste dagarna.
:) Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback