give love a try

Hej!
Ellen här igen (: Det är helg!! Helt otroligt skönt!
Give love a try med Jonas brohters e en jättefin låt! Medans jag satt och lyssna på den, kom jag på att det var jätte längesen som jag spela gitarr! Det var när jag gick i sexan spela jag gitarr med min granne, jätteroligt! Så jag tog mig i kragen och leta fram min fjoll-gitarr! Den e så otroligt liten och kass att det inte e sant, men det går att spela på den!
Så jag googla fram tabsen och här sitter jag! Med gitarren i högsta hugg! Hoppas bara att jag inte gör min familj galen ;)
See u later / ellen

Kommentarer
Postat av: Milla

Härligt Ellen! :D Du är så bra på att spela gitarr! :)

2010-04-10 @ 13:45:21
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Men gud så trevligt Ellen! :)

2010-04-10 @ 13:46:13
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/
Postat av: ellen

haha, det ska bli att ta fram den nu, medans man inte har något prov :D

2010-04-10 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback