Förbereder föredrag

Det är tragiskt.. Jag kommer inte att komma upp i 10 minuter! Jag kommer bli en mes! :(
Nä men det ska jag fixa! Hallå man måste ju vara positiv! Annars går det inte. Har suttit och fixat allt det viktigaste som jag ska säga och sen kommer jag även lägga till massa annat. Det här ska jag hålla föredrag om:
Året 1952, Eisenhower, Drottning Elisabeth, Vaccin, Marciano, Liberace och Santayana.
Det är en salig blandning jag vet.
Men man klarar ju allt om man har black eyed peas till hjälp vafan!

Fick brev från Vårdinstitutet. Du är välkommen på inträdesförhör stod det. Men jag tänker inte om jag inte måste eftersom jag är bombsäker på att jag inte ska dit. (Mitt 3dje alternativ)



Jag är lite deprimerad, för alla ska fira valborg med kompisar men ingen vill fira med mig! :(
Jag frågade Milla idag, men hon ville hellre va hemma, men nu ska hon till Linnea istället tror jag.

Infrysta ärtor, UTFRYST skulle passa bättre till MIG!

Kommentarer
Postat av: ellen

JAG VILL VARA MED DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så länge vi inte far till någon brasa...

2010-04-28 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback