För trött

Nu sittter jag här framför fast jag vet att jag borde öva på prov. Nu är min dator så full så att man inte ens får in EN bild till på den. Jag vill bara gråta...
Nå men idag var det ju den där kommunlunken och Milla och jag gick med i den. Hoppas hammarland vinner... Fast vem bryr sig?
Jag spyr på biologi provet och tyska provet, men mest avallt spyr jag på histooria föredraget som vi inte ens får veta när vi ska ha! Och vi får inte stå och läsa från papper, så man måste lära sig skiten! :(

Och så var det core också. Och det blev varmt.
Oj vilken lust jag fick att bara slå på tangentbordet det hårdaste jag kan!!
Men här är en bild på mina nya core kläder


Allt, alltså sport bh, byxorna och huvtröjan är från h&m och linnet är från gina tricot.

Ni kan ju dissa mitt stökiga äckliga rum.

Nu ska jag verklligen försöka öva på prov och sen sova, för tv fan funkar inte..
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Milla

Inget funkar ju hos dej.. Först var det internet, och nu tv:n haha

2010-04-26 @ 15:11:40
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback