Fail

Idag så ringde det någon tant till oss. Och så svarade jag och hon fråga efter mamma men hon var inte hemma så hon frågade om mammas mobilnummer. Jag tänkte att jag inte kunde det. Men sen när jag sa det så kunde jag det! Men sen när mamma kom hem så berättade hon att det var banken som hade ringt för dom hade failat och gett mamma för mycket pengar. Så mamma hade måstat gå tillbaka dit och ge tillbaka pengar.
Och hon på banken bara: Å så pinsamt! Vad bra att jag fick numret av din dotter!
Så skickade hon med en nyckelring till mig för att jag hade gett nummret...

Hahhaa



Kommentarer
Postat av: ellen

jag har oxå en sån därn ;D haha

2010-04-15 @ 19:21:35
Postat av: Totte

naw, vad gulligt! Jag har också en sån (Y)

2010-04-15 @ 19:58:45
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback