Bilder från lördagkvällen

Jag har inte så många bilder men några får det väl bli. Men jag orkade inte lägga upp dom inatt när jag kom hem för jag var så jäkla trött så jag somnade typ direkt!











Först när vi kom var kristoffers söta syster med oss en stund, sen åkte alla iväg så vi hade huset för oss själva. Vi gick ut en stund och hoppade studsmatta och låg i hängmattan och så körde vissa moppe osv. Sen kom morfis och grillade känguru åt oss och så åt vi och det var faktiskt jättegott!
Sen hade vi någon musiktävling. Sen såg vi på 2012 och åt ben & jerry's. Sen åt vi också chips och grönskaer med dipp.
Riktigt lyckad kväll var det! :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Morfis :D

2010-04-25 @ 12:59:10
URL: http://millastark.blogg.se/
Postat av: ellen

morfis :D

vi funderar riktigt mycket på ena bilden :D

2010-04-25 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback