Back in business!

Ja, hela veckan har man inte kommit in på internet hemma hos oss. Så jag har inte kunnat blogga. Och det lät som om fler har samma problem. Men nu är det tillbaka och tro det eller ej men snabbare än någonsin! :)
Nu kom mamma hem just  och hade med sig massa folkhälsan grejer som hon ska sälja på söndag. Pengarna går till barnen så kom och köp!
Veckan då har varit bra. Inte så mycket jobbigt, eller jo prov och massor med förhör. Men i morgon, (fredag) har vi inga timmar så det blir chill chill för vi ska på teater, Anne Franks dagbok.
Men på onsdagen fick vi info om projektveckan. jag längtar dit! Jag tror jag tänker göra om min garberob. Jag ska göra den jättefin. Jag vill måla den svart. Men Milla säger att jag måst måla den GRÖN? Det passar definitivt inte mig..
Vad har mera hänt i veckan? Jo vi har börjat jobba på våra hissaföredrag som vi ska ha. Den här låten we didn't start the fire. Vi fick varsin vers som vi ska berätta om. Ni kan ju googla så förstår ni.
Vad härligt det är med internet igen. Jag har saknat det.
Men igentligen har det väl inte hänt så mycket mera den här veckan. Jag har varit asigt förkyld ja.
Idag såg vi på värsta språket på svenskan... Jag tycker att vi har sett typ 10 avsnitt men enligt jarmo finns det bara 2...
Jo och på engelskan i tisdags hade vi pictunary med fransas för det var bara ellen, elin, milla och jag där. Och det var jättekul! haha men tyvärr får jag inte berätta något för fransas sa: Allt som sägs här inne stannar här.
Men men, imorgon blir det stan med totte efter skolan också. Vi ska handla mat och han ska klippa sig också.
Nu ska jag hitta på något. Ha det fint!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback