Måndag

 
 
 
Skönt med bara kort skoldag på morgonen idag. Särskilt när man har varit ledig så här länge så kändes det bra med en mjukstart. Nu är det endast 11 skoldagar kvar! Sjukt! Vad det här året har gått snabbt alltså. Snart är jag ju färdig med hela utbildningen känns det som. Vi ska ju snart välja profilering, alltså inriktning. Eller ja vi behöver veta till nästa år vad vi ska välja. Jag är ganska säker på vad jag ska välja, men det hinner ju ändras ännu.
Jaja idag ska jag försöka ta en vilodag från träningen och laga undan skolarbete istället. Har rätt så mycket kvar innan jag kan ta sommarlov och vi har dessutom en tent kvar. Men oj så skönt sen när allt är undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback