Gårdagen

 
 
 
Igår slutade vi 4 och eftersom det är så tråkigt att bara sitta hemma själv om kvällarna och ruttna när pojkvännerna är borta så bestämde jag, Emilia, Amanda och Martina oss för att hitta på något. Vi for hem till Emilia och satt på hennes balkong och drack mjöd och pratade tills klockan mitt i allt var 1 på natten! Haha det händer alltid. Vi hade inte ens märkt att det blivit kallt där på balkongen haha. Nå då tänkte vi att det nog var dags att fara hem och sova eftersom vi hade skola idag på morgonen. Men vi hade riktigt roligt och jag är verkligen jätteglad att jag har fått såna fina klasskompisar! Idag har vi haft handikappsomsorgsförvaltning (haha shit va långt ord). Eftermiddagens föreläsning blev inhiberad som det så fint heter så vi fick fara hem tidigt. Skönt! Nu har jag en hel del att fixa färdigt tills imorgon och så ska jag se vad jag hittar på till lunch.

Kommentarer
Postat av: Milla

Kul att se bild på hur dina kompisar ser ut! :)

Svar: Haha vad bra :)
Henrietta

2014-05-07 @ 13:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback