Fredag

 
 
Hej! Skönt att vara ledig idag. Ute regnar det och är grått så det är mysigt att få vara hemma. Sov lite längre idag (till 8 kan inte sova längre än så) och sedan steg jag upp och åt frukost framför några avsnitt av Lost. Har fastnat ordentligt för den serien nu. Så jäkla spännande. Så gick jag till gymmet och körde ben vilket var skönt, men det kommer kännas imorgon. Sedan åt jag lunch, som blev bär-gröt och äppel. Nu har jag planerat att städa lägenheten riktigt ordentligt och tvätta, för det behövs. Sedan funderar jag på att gå och köpa nåt gott tills ikväll och ha en myskväll med mig själv! 

Kommentarer
Postat av: ellen

bästa serien verkligen! Vilken säsong/avsnitt är du på? :)

Svar: Ja! Är helt besatt! Ha precis börjat på 2a säsongen nu :)
Henrietta

2014-05-09 @ 14:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback