Ensam

 
Hallå på er! Idag åkte Lukas hem mot Åland med tåget. Känns så himla tomt och tyst nu här i lägenheten. Känns lite ensamt faktiskt för mig som inte är van. Men förhoppningsvis vänjer jag mig snabbt och så är det ju ändå inte så länge innan det är min tur att ta sommarlov och åka hem till kobben. Längtar!
Ja sedan Lukas åkte så har jag varit till gymmet och sedan slängde jag några piroger i mikron när jag kom hem haha. Ska väl försöka se till att det inte blir så varje dag. Men jag tycker faktiskt inte alls att det är roligt att laga mat. Det är ju nästan alltid Lukas som gör det annars. Nä men jag ska nog försöka laga lite mat också nu medan jag är ensam. Jag får se det från den ljusa sidan, nu kan jag ju laga precis det jag själv vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback