Tränat


Oj vad dålig jag har varit på att blogga.. Men jag är så lite hemma så jag har faktiskt knappt rört datorn på en vecka typ. Är ännu kvar på dagis i 3 dagar till. Och nog fan kommer jag att sakna stället! En månad gick alldeles för fort. Idag höll jag lite dockteater för barnen vilket de tyckte var jättekul. När jag kommer hem är det dags att fara till gymmet. Jag och Rebecka har varit riktigt duktiga och det är ett pass nästan varje kväll. Dock måsta jag skippa i helgen för jag har mått så dåligt från och till och haft så ont i magen, men det kommer bara efter att jag har ätit så jag misstänker att jag antingen kan vara gluten eller laktosintolerant. För jag har googlat... Så vad jag ska börja göra nu är att ta bort lite pasta och bröd och sånt, testade det i somras när jag hade samma problem vilket faktiskt hjälpte! Hjälper inte det så kan det va laktos då jag även får ont efter frukosten som oftast består av yoghurt. Men jag läste att om man är gluten så kan det leda till att man blir laktosintolerant så det kan va så jävligt att det är båda. Alltså jag tror inte ni bryr er om min mage så vet inte varför jag skriver detta haha.
Idag har vi iallafall varit på pump och inatt lämnar Rebecka mig för en trip till Åland så nu får jag klara mig själv på gymmet vilket inte alls är lika kul. Men ha en bra kväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback