Inte igen!


Jag blir så trött på det här! För cirka 2 veckor sedan blev jag frisk från en helt överjävlig förkylning och nu tyckte den tydligen att det var dags att återvända. Har världens halsont nu så jag försöker allt jag kan att bota den. Jag vill för allt i världen inte ligga sjuk igen när jag just blivit frisk! Och så vill jag ju träna när jag äntligen kommit igång! Det är väl inte så konstigt egentligen då större delen av barnen på dagis snorar.
Så måste skippa kvällens träningspass också och så får jag se imorgon hur det känns. Egentligen är det bra att jag är hemma då jag har en deadline på söndag, ska skriva 7-10 sidor om en klientgrupp och jag har ännu fått ihop endast 2 sidor. Jag har valt att skriva om medberoende och det är inte så lätt att hitta information om det och ännu mindre statistik. Men jag valde det för det intresserar mig och jag vill veta mer om det.
Har fått några bra tips om vad jag ska fota mer av så det är kul! Dock är det svårt att få med kameran överallt men jag ska absolut försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback