Godmorgon!


Bilden är några dagar gammal, men den passa bra såhär på morgonen. Idag blir det dock gröt till frukost. Är på dagis till kl. 15 idag, så skönt att sluta tidigt. Så ska jag försöka komma iväg till gymmet, blir antingen powercore eller bodypump, har inte riktigt bestämt mig ännu.
Men hörni! Det är så synd att jag har en så fin kamera som bara ligger och skräpar, när jag skulle kunna liva upp bloggen rejält med massa fina bilder. Så berätta nu för mig, vad vill ni se?? Ge nu en massa tips på vad jag ska fota på dagarna så jag får lite inspiration! Det känns så tråkigt att bara lägga upp nå halvdåliga webcam-bilder hela tiden. Det sku va kul med lite förslag!
Annars får ni ha en bra torsdag så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bilder på alllt! Men typ nå nyttig mat elr träninsbilder (kanske int så pepp på att ta med kameran till passen haha, men öh ja..) så att vi håller denhär hälsosamma livsstilen uppe :D
Men ja bild på allt möjligt ba B-)

2014-01-30 @ 11:40:13
URL: http://erixonz.blogg.se
Postat av: Milla

Ta kort på Vasa :D Och på din lägenhet och på hur du ser ut o sånt. Och om du köper nåt nytt! Och om du träffar dina kompisar :)

2014-01-30 @ 14:23:34
Postat av: Krille

Jaa, mera bilder är kul, men fast man tänker: gud va tråkig min vardag är, vad ska jag ta kort på. Så vet ju ingen annan vad du har gjort, så helt vanliga saker och det som Milla skrev var bra!

Fan va cp jag skriver, men jag är trött haha

2014-01-30 @ 17:03:04
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback