2014


Då var det ännu ett nytt år som har börjat sådär för mig. Ligger däckad i en hemsk förkylning och känner mig mer död än levande. Men det ger mig ju lite tid att kika in här pch uppdatera lite. Har som sagt inte hunnit med att blogga för det har alltid varit något som man ska hinna göra på den lilla tid jag är hemma på Åland. Hade ett otroligt bra nyår med fina människor och ni ska få ett inlägg med bilder senare. Nu ska jag bara vila och ta det lugnt så jag orkar släpa mig till Dinos ikväll för en avskedsmiddag med mina vänner som ju alla snart åker åt olika håll igen. Usch vad tråkigt! Har ju varit så jäkla kul att träffa alla igen! Vill inte att jullovet ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback