20 år!


Hej på er! Igår startade vi firandet av min 20 årsdag och vi hade skitkul! Först hämtade jag Milla vid bussen och sedan mötte vi upp Rebecka för lite shopping. När vi kom hem så hade Lukas lagat middag och överraskade mig med en tårta som han bakat! Vi skypade lite med våra vänner i Linköping och sen drog vi till Leipis där vi nästan var helt ensamma, men vi hade ändå skitkul och dansade massor och önskade massor med låtar. Sen var vi en sväng till Hesse för nattmat innan vi gick hem i kylan. Idag åt vi bakismat på Rax och sedan var det dags för Milla att åka hem till Åland igen. Har haft en riktigt bra födelsedag med fina vänner och nu är jag äntligen 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback