Too much

 
 
Jag skulle bara säga att jag kanske inte kommer blogga så jättmycket den närmaste veckan. Det är så jäkla mycket just nu och jag är riktigt stressad och det känns rätt så tungt. Men jag tänker att snart är det jullov och då far jag hem till Åland och får vila. Det kommer bli underbart när den här hösten är över och man får pusta ut. Den har varit intensiv, med allt nytt som man ska komma in i plus att utbilningen känns ganska krävande just för att det är så mycket man måste göra. Det är inte lätt att ha någon fritid när man kommer hem från skolan och blir sittande hela kvällen med skolarbete. Men jag vet att det kommer lättare perioder också. Det är bara att bita ihop för snart har jag ju klarat av en hel termin! Ikväll ska jag iallafall ta lite ledigt och fara på bodystep med Rebecka. Träning är bra, då kan man rensa tankarna för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback