Tisdag

 
 
Helluu! Idag är det tisdag och jag slutade halv 12. Skönt tänkte jag så kan jag fara hem och laga undan en massa skolarbeten nu innan höstlovet, fan vad bra! Och var riktigt pepp och alltihop. Blev det så? Nä.... Såklart inte. Imorgon har jag nästan full dag och på kvällen har vi planerat en klassfest, så då får jag knappast något gjort och på torsdag ska vi börja på vårt pararbete i närståendevård och så har vi missbrukarvård och på kvällen är det Leipis som gäller. Och någon gång här emellan ska jag hinna träna, packa, städa och försöka få klart mitt arbete om småbarnsfostran inom dagvården i Mariehamn. Deadline i helgen. Fyfan... Men hörni, fan vad nice att få åka till Åland på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback