På Åland!

Väntar på tåget i Vasa
 

Middag på Rax i Tammerfors

Tammerfors


Åkt bil med min syster

Ellen och Milla på 20-års fest

Ingeborg och Anna

Födelsedagsbarnet Ingegerd
Jag och Milla

Hej på er! Har varit några dagar på Åland och haft det riktigt bra! Så mysigt att va hemma hos mamma igen, hihi! I lördags var jag på Ingegerds 20-års fest och där fick jag träffa mina vänner. Kändes nog konstigt att se alla igen! Men roligt hade vi! Annars har jag passat på att va med familjen. Idag är Henrika i skolan och mamma på jobb så det är lite tråkigt. Men jag hann käka lunch med pappa idag och så hämtade jag ut mitt nya körkort som hade kommit. Så nu räcker det i 15 år till. Imorgon drar jag över till Sverige en sväng för att leta skor. Ville bara uppdatera lite nu för jag tror det kan bli lite dåligt med det nu medans jag är hemma. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Krille

TA TÅGET TILL LINKÖPING FÖR FAN!!

2013-10-14 @ 14:59:09
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback