Onsdag kväll

 
Hej på er! Det har varit en lång dag idag. Imorse hade vi presentationer av våra pararbeten om social service. Fick hålla mitt ensam då Staffan va sjuk. Men det gick nog bra. Sen har vi haft specialpedagogik resten av dagen. Igår va vi förresten med de finska socionomerna och det gick nog bra även fast de i min grupp inte alls kunde svenska, men jag hade Sofia med mig som kunde översätta om jag int förstod. Men sen gick Sofia och jag till Arnolds för lite fika och sen kom också Linda dit. Så va vi i lite butiker och så innan vi for till skolan prata om interventioner. På kvällen va det bodystep med Rebecka och det va nog riktigt skönt att tänka på nå lite annat än skolan. Men allt börjar nog så småningom reda upp sig och undan för undan så får man ju bort saker så det är nog skönt. Ikväll ska Lukas klass ha Vasaloppet, det är när man går runt till alla i klassen och ser hur man bor. Vi ska ha vårt på våren för vi hinner int nu när vi har så mycket. Men iallafall så tänker jag inte va hemma när hela hans klass kommer hit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback