Muffins

 

Godmorgon! Onsdag idag och imorgon åker jag hem till Vasa igen. Skulle nog ha velat stanna mycket längre, eftersom nästa gång jag kommer hit igen är på jullovet. Men mamma och Henrika kommer med upp iallafall för de har inte varit och sett hur vi har det ännu. Iallafall så blev det ingen Sverige-resa igår så jag ska leta skor i Vasa sen. Men på kvällen var jag iallafall hos pappa och det var trevligt! Ikväll hade vi tänkt käka på Dinos för fan va jag ha saknat det! Och sen senare ska jag träffa lite vänner där också. Får se lite vad jag hittar på annars idag.
Förresten så bakade jag och Henrika världens godaste muffins i måndags på kvällen! Det var nåt recept som hon hade hittat på och de blev både fina och mumsiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback